"Inden du fortsætter" - Google
Karl Erik Christensen
2015-10-21 20:15:00 UTC
Når jeg går på Google, kommer denne besked op:

"Inden du fortsætter…

For at overholde lovgivningen om databeskyttelse beder vi dig om at
gennemgå de vigtigste punkter i Googles privatlivspolitik. Det er ikke,
fordi vi har ændret noget – det er blot en mulighed for at se de
vigtigste punkter.

Dette er nødvendigt, for at du kan fortsætte med at bruge Google-tjenester."

Hvad er Google nu ude på?

Karl Erik.
Henning Præstegaard
2015-10-21 21:54:51 UTC
On Wed, 21 Oct 2015 22:15:00 +0200, Karl Erik Christensen
Post by Karl Erik Christensen
Hvad er Google nu ude på?
At du gennem går dine sikkerheds oplysninger og indstillinger
for at gøre det mere besværligt at stjæle din Google konto.

Kør nu glad indstillingerne igennem. Der er stor sandsynelighed
for at du lærer noget.

mvh
Henning
k***@catline.dk
2018-01-16 11:29:50 UTC
Post by Henning Præstegaard
[...]
Kære Henning P

Jeg er efterhånden godt træt at, at jeg hele tiden skal svare på Googles evindelige spørgsmål 'inden du fortsætter'. Hvordan kan jeg bringe dette vanvid til ophør???

Jeg så dit svar til Carl Erik Christensen 20. oktober 2015, der jo spurgte om præcis det samme og finder, at det svar du da gav ham, var direkte arrogant og ret så nedladende.

Nu skriver vi 2018, så er Google ikke kommet videre, må man vist gå andre veje, end blot at bede en leverandør om IKKE AT SPILDE ENS TID UNØDIGT!

Få nu noget gjort ved det!

Venlig hilsen

Henning Kampmann
Jan Berndt
2022-01-03 21:15:22 UTC
Post by k***@catline.dk
[...]
Og her i 2022 er problemet stadig ikke løst. Hvad pokker laver I i google! Vi svarer på det samme hele tiden.