yoursites123.com
Erik Greve
2015-12-10 19:27:33 UTC
Har på en eller anden måde fået fat på yoursites123.com, Hver gang jeg
tarter en browser
lægger den sig i søgefeltet, man kan godt søge normalt, men den er
irriterende og måske
lidt usikker.
På nettet er der flere forslag til, hvordan man fjerner den, men jeg vil
godt høre om
erfaringer med den inden jeg prøver.
Venlig hilsen
Erik Greve

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.
David Eriksen
2015-12-10 20:30:26 UTC
antivirussoftware. https://www.avast.com/antivirus
Du medsender selv en virusbesked fra Avast
Kurt B. Andersen
2015-12-11 00:04:33 UTC
Post by Erik Greve
[...]
Her er der flere forslag til at fjerne den
https://www.google.dk/search?q=yoursites123&ie=&oe=
Generelt er det således, at når man skal fjerne disse browser hijacker kan
følgende normalt klare problemet
Hent ccleaner og lad den rydde op (fjerner kun overflødige filer og renser
op i registreringsdatabasen, men renser ikke for malware)
Hent malvarebytes og kør den. Lad den fjerne alt det, som den foreslå.
Genstart pc.
Hent Adwcleaner og kør den som Administrator. (højreklik på den og vælg Kør
som administrator).
Når den er færdig, så lader du den rense alt den finder. Herefter lader du
den genstarte computeren.
Så plejer de fleste hijackere at være væk.
Ellers må du prøve nogle af de forslag der er via mit link.
--
Kurt