HitmanPro
Jørgen
2016-01-19 17:22:16 UTC
Som jeg har omtalt andre News grupper, så har jeg længe haft et Netværk
problem, men efter at ha kørt HitmanPro så forsvandt problemmet;
Dette var problemmet!
Mit Trådløse Netkort var alt for længe om, at få identificeret min
Netforbindelse, der er "HomeBoks TDC" det tog op til 1/2 minut eller mere,
før der var forbindelse, dvs at min Netforbindelse i startlinien ved siden
af uret fik hvide bjælker.
Jeg sad og kiggede gamle News medelelse igennem i "alt.dk.warez" og fandt
her denne, hvor der var flere værktøjer til Malware fjernelser og Hitman var
en af disse, og da jeg ikke kendte den, prøvede jeg den;
Det var denne News jeg læste;
https://malwaretips.com/blogs/remove-reimage-repair/.
Og her var HitmanPro en af Værktøjerne til, at fjerne ReimageRepair.
Så jeg hentede den og installerede en fri i 30 dage. Efter den havde kørt
filerne i min Win 7pro OS igennem, fjernede den den Malware den fandt og
efter genstart, kom min Netforbindelse på få sekunder.
Derfor ville jeg høre Jer, hvad er Hitman helt ekssagt, er det et OK
program, eller hvad? Jeg har ikke hørt om det før.
Karl Erik Christensen
2016-01-28 03:12:00 UTC
Post by Jørgen
er det et OK
program, eller hvad?
Hvad synes du selv?

Eftersom det hjalp dig, kan man vel sige at missionen lykkedes.

Karl Erik.
Jørgen.Andersen
2016-01-28 12:15:18 UTC
Post by Karl Erik Christensen
Post by Jørgen
er det et OK
program, eller hvad?
Hvad synes du selv?
Eftersom det hjalp dig, kan man vel sige at missionen lykkedes.
Karl Erik.
Jeg synes det er godt program, men jeg spurgte da mange af disse Mallware
fjerner programmer tit fjerner alt for meget.
Her tænker jeg på, at f.eks dette AdwCleaner, som også er et godt program,
bliver man nød til, at kigge det godt efter hvad det har fjernet.
Jeg ved godt, at det skal man altid gøre, men er HitmanPro et program der
fjerner alt, hvad der bare lugter af Mallware.
Jeg kigger som sagt altid efter, hvad der fjernes, men det er rart at vide
om programmet måske fjerner for meget?
Jørgen.Andersen
2016-02-21 13:53:24 UTC
Post by Jørgen
er det et OK
program, eller hvad?
Hvad synes du selv?
Eftersom det hjalp dig, kan man vel sige at missionen lykkedes.
Karl Erik.
OK.
Jeg har købt det og det er et udemærket program, men det her " ransomware"
så jeg da jeg kiggede instillingerne nøje igennem.
Den er jo den rene James Boon! FBI og Politiet?

HitmanPro.Kickstart er løsningen mod politiet ransomware og andre vedvarende
malware, der har taget din computer gidsel eller forhindrer normal brug af
computeren.

Når din pc er blevet inficeret med ransomware du ser en meddelelse,
angiveligt fra politiet, FBI og andre myndigheder, kræver, at en bøde skal
betales for at låse computeren. Betaling sker via forudbetalte kort fra
Ukash, MoneyPak eller Paysafecard.

Nogle eksempler på ransomware:

Når ransomware er blevet aktive på dit system, den dukker op, hver gang du
genstarter dit system og blokerer adgang til dit skrivebord. Der er ingen
måde at starte dit antivirusprogram eller ethvert andet program, for at
forsøge at fjerne denne grimme stykke software.

Så hvordan kan du slippe af denne malware?

HitmanPro.Kickstart

Alt du skal gøre er at starte op dit system ved hjælp af den
HitmanPro.Kickstart USB-flashdrev. Programmerne på flashdrevet vil sørge
for, at du starter i din egen velkendte Windows-miljø og starte HitmanPro
der. Alle de nødvendige drivere til dine enheder og alle adgangskoder
trådløse netværk (som kan huske dem?) Vil være let tilgængelige. Der er
ingen grund til at blive fortrolig med de værktøjer andre operativsystemer,
som for eksempel Linux.

HitmanPro.Kickstart omgår ransomware og guider dig igennem processen for at
fjerne ransomware hurtigt og nemt. Ingen manuelle opgaver er nødvendige, kan
alle bruge HitmanPro.Kickstart. Det tager kun et par minutter at frigøre din
computer fra ransomware.

Bemærk: En levende løskøbte Windows-miljø giver masser af retsmedicinske
oplysninger, ligesom hvilke processer er begyndt, og hvilke processer kører
fuld skærm (blokerer adgang til skrivebordet). Denne information giver
HitmanPro en solid føring på, hvilke filer og nøgler i
registreringsdatabasen tilhører ransomware. En indlysende fordel i forhold
rednings-cd'er, der starter i et andet miljø og er afhængige af virus
signaturer.

Opret HitmanPro.Kickstart USB-flashdrev

Jeg lavede et USB-flashdrev.
Og Computeren startede så op i 800x600 mode, den højeste skærmopløsning var
på 1024x768, hvad er alt for lidt.

For at få min gamle Skærmopløsning tilbage på "1366 x 768", måtte jeg
installere mit grafikkort igen.
Jeg kan godt se fornuften i det, hvis ens Computer går helt ned, så kan jeg
undgå, at skulle lave en Ren installiring af OSet med det efterfølgende, at
skulle installere alle mine programmer igen.
Men virker det ikke lidt for dramatisk for en alm. Bruger, jeg har jo ikke
en Virksomhed med flere Computere og vigtige dataer ligger jeg på en USB
pind.
Jørgen.