PC Scan & Repair by Reimage fremkommer i Chrome OS xp
jørgen
2015-12-07 13:19:20 UTC
Pludselig erjeg begybdt, at få dette program "Reimage" når jeg startet op
på min Browser Google, og Windows står som garant for det. Jeg har kørt
SUPERAntiSpyware Free Edition i F8 tilstand, men det har ikke hjulpet det er
ikke til at få væk.
Det kommer i bunden af Chrome når jeg starter den op. Jeg mener da ellers
at "Reimage" skulle være et normalt program og ikke snavs?
Og jeg har ikke været inde på specielle steder.
jørgen
2015-12-07 14:29:31 UTC
Post by jørgen
[...]
Nu har jeg instaleret "Mozilla Firefox" Men den har også fejl, når jeg
bruger den og skal bruge dens søgemaskine, ja så dukke flere forskellige
programmer op f.eks dem her " Unibet spil- og
http://newt3.adultadworld.com/asw/fmr.html?n=607&c=28121&s=44172&d=15&w=1&h
med flere. De fleste er noget med, at du tjene penge og kan blive millionær.
Og helt ærligt jeg aner ikke hvordan de er kommet jeg har ikke været inde på
disse net adr.
Karl Erik Christensen
2015-12-07 16:23:10 UTC
Post by jørgen
[...]
Der er givet råd om hvordan du kan prøve at fjerne snavset, så dem vil
jeg ikke gengive.

Men du har sikkert installeret et vidunderprogram, downloadet fra
tvivlsomme adresser som fx. cNet.

Hvis man finder et gratis program, som man absolut ikke kan undvære, så
gå _altid_ til producentens hjemmeside for at downloade det.

Karl Erik.
Jørgen Nielsen
2015-12-07 14:43:49 UTC
Post by jørgen
[...]
Det er vist et ret kendt uønsket program og det ser umiddelbart ud til
at det kan afindstalleres.

How to uninstall Reimage Repair

http://udenvirus.dk/reimage-virus/

Bemærk at begge link nævner også en hurtig om nem løsning med Spyhunter
(og STOPzilla), som vist kun er til for at lænse dit VISAkort, så dem
skal du ikke installere.

Hvis det lykkedes at afinstallere Reimage, kan du jo prøve, de følgende
3 værktøjer der ofte har været nævnt og kan fjerne en del ukrudt.

Junkware Removal Tool
http://thisisudax.org/

AdwCleaner
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

malwarebytes (husk det er nok med den gratis version)
https://www.malwarebytes.org/
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
jørgen
2015-12-08 17:07:44 UTC
http://youtu.be/V-f5vX2wIq0
[...]
Jeg takke alle for deres svar, og jeg har opdaget min store fadesse. Nu har
jeg brugt først Revo Uninstaller Pro, så AVG Virus program og
SUPERAntiSpyware i F8 tilstand, samt adwcleaner_5.024 og det har hjulpet.
Hvorfor jeg røg på den var fordig jeg troede, at det var et regulært
program. men det var sgu svært, at få ud, SUPERAntiSpyware kunne ikke klare
det alene, det plejer det ellers at kunne.
Jørgen
Kurt B. Andersen
2015-12-07 22:11:46 UTC
Når du sender samme problem ud i flere grupper, så bør du skrive i
grupperne, at du har sendt det flere steder, så man ikke spilder tid med at
svare noget, som andre i en anden gruppe allerede har svaret.
Samtidig bør du lave samme problemstilling i begge grupper. I warez gruppen
har du ikke give samme forklaring, som du bruger her.
Når man har et problem, skal man altid oplyse alt man ved om problemet og
hvad man har forsøgt.
Det kan spare alle andre for meget tid.

Kurt

jørgen
2015-12-08 17:14:41 UTC
Post by Kurt B. Andersen
[...]
Indømmer, det er rigtigt og det plejer jeg også. Warez gruppen brugte jeg af
nød fordig intet kunne få det forbandet prograqm væk, derfor dem jeg troede
det var et OK program og ville derfor installere det normalt med password,
nå jeg er blevet klogere.Tak for opsangen.